.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روي كار آمدن دولت نهم از بركات انقلاب بود
در دوران گذشته رييس جمهوري و وزرا در تهران بودند و حتي استانداران نيز حاضر نبودند به مراكز شهرهاي استان خود بروند تا از نزديك نارسايي‌ها را ببينند.در مقايسه با دولت قبلي و دوران گذشته حركات و تصميم‌گيري‌هاي خوبي طي سه سال اخير انجام شده است...

نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي گفت: روي كار آمدن دولت نهم، يكي از بركات ارزشمند جمهوري اسلامي طي سال‌هاي اخير بوده است.

حجت‌الاسلام "سيدعلي طاهري گرگاني" روز چهارشنبه در مراسم سالگرد ارتحال امام خميني (ره) و شهداي ‪ ۱۵‬خرداد در مسجد جامع گرگان افزود: اين دولت در واقع يك دولت عدالت محور، ارزشگرا و اصولگرا به معناي واقعي است و آثار و بركات آن را در جامعه مي‌بينيم.

به گفته وي، ما و دوستانمان دراين دولت ادعانداريم كه هيچ ضعفي نداريم، اما در مقايسه با دولت قبلي و دوران گذشته حركات و تصميم‌گيري‌هاي خوبي طي سه سال اخير انجام شده است.

وي تصريح كرد: در گذشته يكي از دغدغه‌هاي متدينين، دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌هاي امام بود كه خوشبختانه امروز اين ارزش‌ها و آرمانهاي شهدا محفوظ مانده و ديگر اين دل نگراني وجود ندارد.

طاهري گرگاني در ادامه به مردمي بودن دولت نهم اشاره كرد و گفت: اين نيز يكي ديگر از ويژگي‌هاي بارز دولت نهم است كه با حضور درمناطق فقيرنشين از نزديك با درد مردم آشنا مي‌شود.

نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس افزود: در دوران گذشته رييس جمهوري و وزرا در تهران بودند و حتي استانداران نيز حاضر نبودند به مراكز شهرهاي استان خود بروند تا از نزديك نارسايي‌ها را ببينند.

به گفته طاهري گرگاني، عدم توجه به بخش صنعت درگلستان يكي از مشكلات و ضعفهاي دولتهاي گذشته بود كه سرسبز بودن استان را بهانه قرار مي‌دادند، اما دولت نهم با حضور در استان و بازديد از صحرا و دشت‌هاي شمال استان، مستعد بودن استان را در زمينه صنعت تاييد كرد و مصوبات خوبي در دور اول و دوم سفر به گلستان در اين بخش داشت.

وي در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به تحولات بزرگ دنيا گفت: اين تحولات ثمره و دستاورد انقلاب اسلامي به رهبري امام خميني (ره) است، اما ما در كشور و مملكت خود نتوانستيم از اين بركات استفاده بهينه كنيم و در واقع شخصيت والا و بالاي امام حضور براي ما ناشناخته باقي مانده است.

وي اظهار داشت: درباره بررسي شخصيت امام بايد كارهاي زيادي صورت گيرد تا عده‌اي به خود اجازه ندهند آموزه‌هاي ايشان را به موزه تاريخ بسپارند و عده‌اي امروز به عنوان نقدپذير بودن آن بزرگوار، ايشان و نظراتش را نقد نمايند.

وي يادآور شد: بازخواني درسهاي امام امروز در سراسر دنيا ريشه قدرتهاي پوشالي استكبار را به لرزه انداخته است اما در كشور ما عده‌اي به خود اجازه موضع‌گيري در برابر نظرات امام مي‌دهند.

طاهري گرگان گفت: اين نقد نظرات در واقع براي دور كردن مردم به خصوص نسل جوان از آرمان‌هاي امام است اما مردم كشور بسيار هوشيار بودند و با حضور در تمامي عرصه‌هاي حساس كشور به خصوص انتخابات نشان دادند، آنان نيز با كساني كه سرسازگاري با انديشه‌ها و آرمان‌هاي امام ندارند، سازگار نيستند.

نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس افزود: اگر بعد از رحلت امام، جانشيني رهبر معظم انقلاب به عنوان نماينده ولي فقيه نبود، شايد امروز كشور شكل ديگري داشت، اما ايشان كه يكي از شاگردان بي‌نظير خميني كبير بود، با پيدا كردن راه آرمان‌هاي امام و ادامه اين راه توانست كشتي بزرگ انقلاب را از طوفان دشمنان نجات دهد و سكان هدايت اين كشتي را با تمام قدرت بر دست بگيرد.

به گفته نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس، امروز، همانگونه كه امام انقلاب را به پيروزي رساند، رهبر معظم انقلاب نيز به همان شكل انقلاب را اداره مي‌كند.

طاهري گرگاني اظهار داشت: تعامل خوب بين رياست قوه مقننه و قوه مجريه باعث مي‌شود تا طي ماههاي آتي شاهد رشد و شكوفايي‌هاي چشمگير در كشور و براي مردمي خواهيم بود كه شايستگي خدمت دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یه گرگانی 21 خرداد 1387
اقای طاهری شما اگه دفاع نکنی از دولت کی دفاع کنه؟ شما که التزام به ولایت فقیه ندارید صحبت امام نکنید! متاسفم!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.